loading...
داماش شهر باران
شاهین ملک پور بازدید : 9 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی باشگاه داماش گیلان،نشست خبری قبل از دیدار تيم هاي داماش گيلان و تراکتورسازي تبريز با حضور افشين ناظمي سرمربي داماش گيلان و فرهاد پورغلامي مربي تراکتورسازي تبریز در رشت برگزار گردید و این دو به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. مجيد جلالي سرمربي تراکتورسازي به دلیل تاخیر در ورود به رشت در این کنفرانس حاضر نشد.

افشین ناظمی در این کنفرانس در خصوص وضعیت تیم گفت:پس از بازي برابر صبا بازيکنانمان به لحاظ روحي و رواني و همچنين آمادگي در سطح بسيار خوبي قرار دارند و اميدوارم که فردا روز خوب ما باشد تا پيروز باشيم . ناظمي ادامه داد: تراکتورسازي را آناليز کرده ايم و اميدواريم که بتوانيم با تاکتيک هايي که در تمرينات بر روي آنها کار کرده ايم سه امتياز اين بازي سخت را از آن خود کنيم .

وي افزود: نمي خواهيم روند رو به رشدمان قطع شود و با بازيکنان هم که حرف ميزديم همه مصمم هستند تا روند هفته هاي اخير را حفظ کنيم تا بتوانيم در جدول نيز جايگاه خوبي را به دست بياوريم.وي همچنین گفت: از آقاي عابديني هم ممنون هستيم که به وعده خود به بازيکنان عمل کرده اند و هفته به هفته تزريق مالي صورت مي گيرد.

ناظمی سرمربي داماش گيلان در باره دروزاه بان های داماش گیلان گفت:  نمي خواهم بگويم که اشتباه نداشته اند اما دروازه بان های  ما دروازه بان های خوبي هستند. ميلاد فراهاني هفته گذشته نشان داد که گلر خوبي است و حبيب دهقاني هم در هفته هايي که در چارچوب دروازه حضور داشت همينطور نشان داد.

وي ادامه داد: به هر حال امیدواریم اين دو در هفته هاي آينده روند خوبي را در پيش بگيرند و بهتر در چارچوب کار کنند،لايقي فر دروازه بان دیگر داماش از نوجوانان با اين تيم بوده است و در آينده نيز يقينا به او ميدان داده خواهد شد، بهنام آينده خوبي دارد اما بايد زمانش فراهم شود تا او در چارچوب دروازه قرار بگيرد و اگر به يک باره او را درون دروازه داماش قرار دهيم، ممکن است اتفاقي بيفتد که سال ها از دروازه دور بماند.

ناظمي در خصوص غایبين داماش گيلان در این ديدار گفت: محمدرضا مهدوي، سعيد قدمي، سعيد حلافي و رسول سروش نيا را از هفته هاي گذشته و مصطفي حاجتي را پس از ديدار با صبا به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم و در اين ديدار نيز غائب خواهند بود. همچنين عليرضا نظيف کار نيز به دليل سه اخطاره شدن در اين بازي حاضر نخواهد بود.

از سوی دیگر فرهاد پورغلامي مربي تيم تراکتورسازي تبريز در این نشست خبری گفت: داماش خوب فوتبال بازي مي کند و آخرين بازي اين تيم مقابل صبا را هم آناليز کرده ايم. بازي سختي در پيش داريم اما ما تراکتورسازي هستيم و به دنبال سه امتياز بازي فردا هستيم .

وي در خصوص غائبين تيم تراکتورسازي در ديدار برابر داماش گيلان گفت: علي کريمي را به دليل مصدوميتي که در تمرين روز سه شنبه برايش به وجود آمد و همچنين حبيب گرداني و محسن ربيع خواه را به دليل آنفولانزا شديد در اختيار نداريم.

مربي تراکتورسازي در مورد قرارگرفتن برابر ملوان در هفته گذشته گفت: برايم سخت بود چرا که پانزده سال پيراهن ملوان را عوض نکردم و کار به عنوان مربي را در همين تيم آغاز کردم .

پورغلامي در پايان در خصوص حواشي دو سال قبل و سنگي که در تبريز به وي اصابت کرده بود گفت: آن مشکل را همان موقع حل کرده بودم. آن موقع در مصاحبه ام گفته بودم که بهتر است دو شهري که به هم از لحاظ فوتبال و فرهنگ نزديک هستند، هوادارنشان به هم نزديک شوند و شايد هم خواست خدا بود که آن سنگ باعث وصل شدن دو شهر به هم ديگر شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لیست بازیکنان داماش در فصل 93-1392

بازيکنان سهميه بزرگسالان (ظرفيت 21 بازيکن) : ميلاد فراهاني (1) ، حبيب دهقاني (22) ، ابوذر رحيمي (21) ، محمد مختاري (20) ، عليرضا نظيف کار (8) ، آريلسون ملو داسيلوا (3) ، محمد سياه (2) ، مرتضي ابراهيمي (6) ، هادي سهرابي (9) ، محمد آبشک (13) ، محمدرضا مهدوي (11) ، مصطفي حاجتي (12) ، ابوالفضل حاجي زاده (4) ، جهانگير عسگري (77) ، رضا کاردوست (14) ، رسول سروش نيا (16) ، افشين چاوشي (10) ، امين متوسل زاده (7) ، رضا الماس خاله (18) ، بوباکار کبه (19) .

 
 
بازيکنان سهميه زير 23 سال (ظرفيت 9 بازيکن) : بهنام لايقي فر (33) ، هادي محمدي (29) ، سامان فرزام پور (24) ، سعيد حلافي (5) ، سعيد مرتضوي (23) ، مسعود حسن زاده (17) ، سعيد قدمي (26) ، روح الله سيف اللهي (27) ، محمدعلي رحيمي (25) ، محمد دادرسي (35) . 

 
 
بازيکنان سهميه زير 21 سال و زير 19 سال ( ظرفيت 5+3 بازيکن) : ميلاد پورقلي (32) ، آرمين منفرد دوست (28) ، مازيار متقي طلب (31) ، امير محمد مظلوم (38) .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 127
  • بازی بعد>هفته دهم

    داماش گیلان VS تراکتورسازی

    جمعه 29/6/1392

    ساعت 17:15

    استادیوم شهید عضدی رشت