loading...
داماش شهر باران
شاهین ملک پور بازدید : 5 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
این مسابقه داستان خودش را دارد،هر دو تیم می خواهند دست پر از زمین خارج شوند.

به گزارش رین سیتی- در خصوص دیدار داماش گیلان با تراکتورسازی تبریز از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران نوشت:این دو تیم سال گذشته سه بار با هم روبرو شدند که در تبریز دو بر دو به تساوی رسیدند و در رشت تراکتور دو بر یک به برتری رسید و در جام حذفی هم داماش موفق به شکست دادن حریف شد. متن کامل گزارش سایت گل به عنوان پیش بازی دیدار دو تیم به شرح ذیل است:

 کم کم بعد از این در دایره واژه های فوتبالی کشور یک واژه تازه ثبت شده است؛ داربی شمال و شمال غرب ایران. جایی که نمایندگان گیلان با آذربایجان به نبرد خواهند پرداخت. مسابقه ای که به اطف حضور دو تیم از هر استان هشت بار در لیگ امسال تکرار خواهد شد که تاکنون باید نتیجه را با یک برد و یک تساوی به سود گیلانی ها نوشت.روز آدینه سومین قسمت از این سریال هشت قسمتی در ورزشگاه عضدی کلید خواهد خورد، جایی که داماش در برابر تراکتور صف آرایی می کند.

باد به بادبان داماش می وزد

اوضاع داماش این روزها خوب خوب است. رشتی ها چهار هفته است که رنگ باخت را ندیده اند و با دو برد و دو تساوی هشت امتیاز دشت نموده اند و با یازده امتیاز در رده نهم جا خوش کرده اند. پسران شهرباران حالا می خواهند پس از یک برد خانگی دلچسب در هفته گذشته، دومین پیروزی پی در پی شان را جشن بگیرند و موقعیت خود را در نیمه بالایی جدول تثبیت نمایند. آنها برای رسیدن به این هدف اما کار دشواری در پیش خواهند داشت چرا که از یک سو حریف بسیار قدر است و باانگیزه و از سوی دیگر طبق معمول این چند هفته یک لشگر مصدوم و محروم، دست ناظمی را حسابی در پوست گردو قرار داده است. داماش برای مسابقه با تراکتور سروش نیا، حلافی، قدمی، مهدوی را به دلیل مصدومیت و نظیف کار را به خاطر سه کارته بودن به همراه ندارد و آبشک و حاجتی هم رسیدنشان به این بازی پنجاه-پنجاه خواهد بود.

وقتی به لیست عریض و طویل اضافه کنیم که به دلیل مشکلات مالی داماش خرید چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشته و وضعیت نیمکت چندان پر و پیمانی ندارد، تازه به کار سخت این تیم در برابر تراکتور پی خواهیم برد. اما داماشی ها یک دلگرمی بزرگ دارند که توفیق هر تیمی نمی شود: هواداران دو آتشه و پرشورشان. کسانی که در این چند وقت نشان دادند که به واقع پشت تیمشان هستند و هرجا که احساس کردند تیمشان به آنها نیاز دارد و یک جای کارش لنگ می زند از جان مایه می گذارند تا بازیکنانشان کمبودی احساس نکنند. جهنم سبز لقبی است که این روزها همراهان تیم مهمان به عضدی داده اند.

تراکتور، هدفش صدرنشینی است

جلالی و شاگردانش حالا با هم اخت شده اند و دارند زبان هم را می فهمند. آقا معلم فوتبال ما به دلیل سبک و سیاق خاص اش در مربی گری هرجا که ابتدا می رود با مقاومت روبرو می شود و زمان می برد تا جلالی و تیم جدیدش با هم آدابته شوند. حالا چند مسابقه است که تراکتوری ها در خارج از خانه خوب نتیجه می گیرند و کم کم دارند اسب شان را برای رسیدن به صدر زین می کنند و می خواهند امسال را متفاوت تر از دو سه فصل گذشته به پایان برسانند. تراکتور در حال حاضر با شانزده امتیاز در رده چهارم قرار دارد. جلالی در این بازی حبیب گردانی و محسن ربیع خواه را به سبب مصدومیت در اختیار ندارد و احتمال حضور علی کریمی هم بسیار کم خواهد بود. اما دست آقا معلم در تراکتور آنقدر پر هست که برای نتیجه گرفتنش نبود دو سه بازیکن تاثیری در خواسته اش نداشته باشد.

تراکتوری ها که در این مسابقه احتمالا از همه ظرفیت در نظر گرفته برای تیم مهمان استفاده خواهند کرد، تنها نخواهند بود و دوست دارند تا با برد در این بازی انتقام شکست سال پیش و حذف شدنشان از جام حذفی را از داماش بگیرند. زمین چمن مصنوعی عضدی یکی از موانع پیش روی تبریزی هاست که باید برای مقابله با آن تدابیر لازم به کار برده شود.

پیشگویی

این کارنامه امسال داماش است در بازی های خانگی: یک برد، یک باخت و سه تساوی. درست در سمت مقابل داشتان تراکتور قرار دارد که سه بازی خارج از خانه خود را برده است و یکی را مساوی کرده و تنها یک بازی را باخته است. این دو تیم سال گذشته سه بار با هم روبرو شدند که در تبریز دو بر دو به تساوی رسیدند و در رشت تراکتور دو بر یک به برتری رسید و در جام حذفی هم داماش در ضربات پنالتی موفق به شکست دادن حریف شد. اما این مسابقه داستان خودش را دارد. هر دو تیم می خواهند دست پر از زمین خارج شوند و به یقین هیچکدام یک قدم پا پس نخواهند کشید. منتیجه مساوی پیش رئ ترین احتمال استآ آن هم یک تساوی پر گل.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لیست بازیکنان داماش در فصل 93-1392

بازيکنان سهميه بزرگسالان (ظرفيت 21 بازيکن) : ميلاد فراهاني (1) ، حبيب دهقاني (22) ، ابوذر رحيمي (21) ، محمد مختاري (20) ، عليرضا نظيف کار (8) ، آريلسون ملو داسيلوا (3) ، محمد سياه (2) ، مرتضي ابراهيمي (6) ، هادي سهرابي (9) ، محمد آبشک (13) ، محمدرضا مهدوي (11) ، مصطفي حاجتي (12) ، ابوالفضل حاجي زاده (4) ، جهانگير عسگري (77) ، رضا کاردوست (14) ، رسول سروش نيا (16) ، افشين چاوشي (10) ، امين متوسل زاده (7) ، رضا الماس خاله (18) ، بوباکار کبه (19) .

 
 
بازيکنان سهميه زير 23 سال (ظرفيت 9 بازيکن) : بهنام لايقي فر (33) ، هادي محمدي (29) ، سامان فرزام پور (24) ، سعيد حلافي (5) ، سعيد مرتضوي (23) ، مسعود حسن زاده (17) ، سعيد قدمي (26) ، روح الله سيف اللهي (27) ، محمدعلي رحيمي (25) ، محمد دادرسي (35) . 

 
 
بازيکنان سهميه زير 21 سال و زير 19 سال ( ظرفيت 5+3 بازيکن) : ميلاد پورقلي (32) ، آرمين منفرد دوست (28) ، مازيار متقي طلب (31) ، امير محمد مظلوم (38) .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 118
  • بازی بعد>هفته دهم

    داماش گیلان VS تراکتورسازی

    جمعه 29/6/1392

    ساعت 17:15

    استادیوم شهید عضدی رشت